TAINTED LOVE

Hej, har inte bloggat någonting idag för jag har varit ute. Men Enya sov ju hemma hos mig , och vi vaknade typ vid 13 tiden. Vi gjorde ägg till frukost och det vart typ helt fucked upp! Men vi drog ut och bara chillade, vi träffade Magda och Mickis vid coop ett tag också, efter det så drog vi hem till mig för att Enya skulle hämta sina grejor och jag packade oså och sen drog vi till coop och väntade på Louise. Vi köpte chips och dricka och nu så sitter jag hemma hos Louise med Henne och Enya och vi ska sleepa här ikväll. Hennes pappa är borta på kryssning så vi blir själva ;) Men vi ska väll hitta på någonting nu, ciao :')


gammal bild..

Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0