LÄNKBYTE !

Hej, ligger i Magdas säng med henne just nu och vi har haft massa kul. Träffade henne vid 17 tiden. Vi drog direkt hem till henne för att det var så kallt ute, vi bakade kladdkaka så jag fick 20 kr av henne så drog jag till coop och köpte vispgrädde, eftersom jag hade cykel. Kladdkakan blev SJUKT god, ahah vi satt inne på chatroulette också och så kommer det upp en kille som såg seriöst ut som en apa, fyfan vi garvade SÅ mycket att tårarna nästan började rinna, HAHA. Sen så har vi typ bara dansat och fulat oss på chatroulette x) Men som sagt så ligger vi nu i sängen och jag ska vara hemma om 15 minuter en kvart , men ska ta och spela lite HABBO nu, men vi hörs när jag komer hem, puss & kram

KLICKA PÅ BILDEN !!!!!!!!

Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0