KOM IGEN NU !

Hej, står just nu i köket och skär ost. Har nyss kommit hem för det var så himmla kallt ute.
Men har iallafall varit ute med Magda och Mickis och sen så träffade vi Elli ett litet tag , sen
så drog Magda och Elli hem så jag och Mickis drog till coop för att Mickis skulle köpa lite godis.
Sen så satte vi oss vid elundsskolan ett tag och vid halv 9 så skulle hon hem så nu står jag
här i köket och ska börja skära salami också. Har bra statistik som fan tycker jag iallafall, har
94, 7 till så har jag nått mitt mål och det är ju att komma över hundra innan januari tar slut.
Men ska fortsätta att skära mat nudå , men vi hörs efter jag har duschat eller så, puss&kram!


Kände för att lägga upp en Sexib bild ''nott'' HAHA

Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0