GLAD SOM FAN NU

Hej, har hållit på med min dator och ringt macsupport sen imorse, raderade ALLLLTTT som jag hade på dator för att jag blev tvungen sa dom oså.. Men måste sluta skriva nu, btw min dator funkar as bra nu, men vi hörs senare, puss & kram

Laddar inte in bilder på bloggen på ett tag eftersom
jag inte har har några alls kvar på min dator

Bara 1 timmes frånvaro den här terminen då just nu, och det är idrotten för att jag har varit sjuk så jag har inte kunnat vara med , skulle vara med på idrotten idag men det var ju bara för att jag har varit i lärarrummet och snackat och hållit på med min dator, så jag har säkert annars fått skolk ''stavas'' från alla andra lektioner idag, men det skiter jag i för jag kan inte göra någonting åt att min dator har laggat... Har so efter engelskan som jag sitter inne på just nu och vi ska ha läxförhör på SO:n och jag har inte kunnat pluggat för dator har ju varit sönder, men ska fråga om jag kan göra det någon annan dag.. som jag inte kommer få göra.. men hoppas!

Min frånvaro just nu!


Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0