ViLrUmMeT

Hej , vaknade vid typ kvart över 7. Gick upp och fixade mig och sen vid
halv 8 så började jag gå till skolan. Träffade Enya utanför FH och sen drog
vi till skolan. Först så hade jag SO, då gjorde jag och Murre-kurry en affich
och sen efterdet så hade jag idrott och då spelade vi basket och hoppade
höjdhopp. Har några blåmärken på foten så jag hoppade inte höjdhopp, hade
fan ändå inte klarat det. För ett tag sedan så käkade jag pizza med Magda.
Sen drog vi till KC och väntade på prutt-sabina och sen så drog vi till hemköp.
Just nu sitter jag och prutt-sabina inne vid sjuksyster och båda mår typ illa
så vi sitter här och tråååkar ihjäl. Efter skolan så ska jag träffa William :D
Fan vad NICE. Men vi kan väll höras senare idag , puss & kram o nyp i skjärten



Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0