I CAN'T WAIT TO SEE YOU AGAIN

Hej, ligger just nu i magdas säng och väntar på att vi kan börja kolla på film.
Vi ska kolla på Bloody mary eller vad den nu heter och sen BRATZ , hahah.
Sover här ikväll igen då och då blir det 3:dje natter irad. Idag vaknade jag
ungefär vid 11 och gjorde typ ingenting, satt vid datorn och väntade på att
Magda skulle vakna. Hon vaknade ungefär vid 12 då. Vi gick ner och käkade
frukost , sen gick vi upp i hennes rum och fixade oss och drog sedan till stallet.
Där var vi ungefär 1 timma eller någonting. Sen efter stallet drog vi tillbaks hem
till Magda och hämta träningskläder , sen drog vi hem till mig och hämtade mina
träningskläder och sen så skjutsade mamma oss till gymmet. Vi gymmade i 1
timma och sen så duschade vi i typ 20 minuter och efter det så bastade vi i 15-20
minuter. Efter det så drog vi ut och träffade Georgie ett tag och sen hämtade
Magdas mamma oss från stan. Men nu ska jag sätta på mig sov kläder och kolla
vafan Magda gör , men vi hörs nog imorgon när jag vaknar  , blog u later


HAHAH , bjuder på en ful bild på mig som är tagen för några dagar sedan =)

Kommentarer
Postat av: HALLICK

hiihihihhiih puuss

2011-10-10 @ 10:22:03
URL: http://nightdawn.blogg.se/



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0