DÅLIG UPPDATERING

Tjenare, förlåt att jag inte har bloggat i helgen men man brukar ju
vara rätt så upptagen. I fredags så var jag med Sandra och Magda.
Dom slaggade över hos mig. På lördagen så var jag också med dom
och sen på kvällen så träffade jag och magda Georgie och Abdullah.
Sov hemma hos Magda från igår till idag. Skönt skönt var det iaf,
och sen vid typ halv 11 så träffade vi Sandra och bara chillade.. sen
drog jag och Magda till Big Inn för att hon skulle köpa en röd hårfärg
och det vart rosa i hennes löshår och KNALL RÖTT i håret xD HAHA
så söt hon är i alla fall.. Kom hem för ett tag sedan. Har varit ute vid
Magda ungefär.. Där träffade våran kära ''KATRRIN'' alltså Elli. MEn
kom hem för typ 15 minuter sen, men nu ska jag kolla på tv, godnatt



Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0