3 words 8 letters , GO TO HELL

Hej, idag har jag gymmat med Magda i 1 timma ungefär.
Helt plätsligt innan vi skulle gymma så kommer isabell och
börjar skratta xD Efter gymmet så drog vi ner på stan och
bara chillade. Sen drog vi till Isabell och satt där ett litet tag
och sen kom Magdas pappa och hämtade oss för vi orkade
inte gå.. fett långt , HAHAHA. Sitter just nu hemma hos magda
i alla fall och hon sover hemma hos mig inatt då, och imorgon
så har jag temadag om spanien.. vi ska dansa Zumba, kolla
på film och laga mat , snacka om NICE , men nu ska jag
gå på toa för jag håller på att kissa på mig, blog u later alligators


HAHA, gammal bild från förra året ''fulaste''

Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0