@ skolan

Godmorgon världen, vaknade halv 7 av att Pettsooon ringde mig. Gick upp och tvättade ansiktet , borstade tänderna och blablaa.. Drog till rödljusen vid COOP 20 över 7 och skulle vänta på Pettsooon. Sen så drog vi till skolan. Men just nu sitter jag inne på engelskan och ska snart sluta. Idag efter skolan så ska jag och pettsooon plugga hemma hos Natta. Har so prov om kommunen på fredag så nu jävlar ska jag inte FAILA, sen så har jag engelska glosor att träna på och massa skit och nu fan börjar jag bli irriterad... blog u later


Kärlek är som ett gummiband.. när den ena släpper så får den andra ont..

Kommentarer
Postat av: mummi

Kämpa på riktigt i skolan. Jätte snygg du är och söt. puss o kram mummi

2011-11-16 @ 18:06:49



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0