Bok eller vad?

Tjenixen, har inte hunnit bloggat nått nu i helgen för att jag har varit med massa kompisar. Men som sakt, igår så va jag med Mickis och vi drog till Ica Maxi och köpte massa godis. Sen träffade vi Sam, Fredrik, Alexa, Isac, Adam och Eric utanför. Efter det så drog vi till donken för att dom skulle käka där. HAHA, adam den där bögen satt och kasta isbitar innanför min tröja så han lär ju köpa ett liv på LIDL snart. Sen drog vi till Ica Maxi och väntade på Felix, Isabell och Louise. Sen chilla vi och gjorde massa bus... BLaBla , som en vanlig fredag x) Igår så slaggade mickis hemma hos mig. Sen drog hon hem ett tag sen så ringde hon mig och hade PANIK för att det spökade hemma hos henne och hon var hemma själv så hon låste in sig i sitt rum och ringde mig på direkten. Sen pratade jag med henne i telefon tills jag var utanför. Sen när jag gick in i huset så hörde jag typ bäbis skriv, fick panik och KUTA UT ur huset och skrek. Mickis typ dog för hon vart så sjukt rädd o blabla.. Sen så skulle vi till Elund och då träffade vi Sam, Adam, Eric, Isac, Felix och Fredda så vi va med dom och drog till COOP för att möta Tom och Alexa. sen va vi hos mickis och dunka musik och massa , sen drog vi till Elund för att vi skulle träffa Isabell och Louise. Efter ett tag så drog typ alla för att dom skulle käka så jag och Mickis drog hem till henne och käkade. Sen drog vi till Elund och träffade några och BlaBlaBlaa.. orkar inte skriva nå jävla bok.. Sover i alla fall hos mickis och ska börja kolla på 1000 gånger starkare, godnatt ;*
BRRRRRRRRRRRRR

Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0