FILM NU SEN SOVA

tHej, idag så vaknade man någon gång vid 7. Drog till skolan 10 i 8. Först så hade jag SO, svenska 2, lunch, kör, NO och sist så hade jag musikprofil. Drog till Mickis L efter skolan för att hon skulle lämna sin väska sen så drog vi till giraff lekparken och där finns det ju en STOR gunga och under där var det en SJUKT stor vatten pöl som jag gick i. Sen så drog jag hem och Mickis följde med mig och sen så åkte hon runt där och hem.  När jag kom hem så tog jag 2 mackor och började kolla på Wild Child. Sen så gick jag upp och badade i 1 timma. Hade balsam i 45 MINUTER :P Sen så gick jag ner och la mig i mammas säng och kollade på film med min lillasyster. just nu sitter jag här i mammas säng och ska gå upp på mitt rum och kolla på film. Ska kolla på Wild Child eller Phat Girlz. Skriv en kommentar om ni har några bra film förslag. Men nu ska jag dra, puss & hej , leverpastej :)
Phat gilrz filmen :)
Wild child filmen :)

Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0