bilden är suddig på isabell och andra bilden är skit gammal på mig !

Helloo sweethearts , idag har man varit med Kenya. Vi var på stan och kollade i affärerna. Sen vid lite innan klockan 19 så drog jag och enya hem till henne. Vi käkade lite pizza. Sen lite innan klockan 20 så ringde mamma till enyas mamma och sa att jag skulle gå ner för att dom var i närheten. Där hade man tur. Slapp iallafall att gå hem. Nu har jag bara setat här vid datorn. Sitter vid mammas dator och min mac brevid mig och där är lilla Kissabell i skype. Vi har snackat i unfegär en halvtimma.. Men nu så kom pappa och sa tillatt jag måste gå och lägga mig. Goodnight :love:


Kommentarer
Postat av: giggi

sv: okej :) vad kostar det ? :)

2011-03-11 @ 11:15:05
URL: http://giggisenn.blogg.se/



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0