I HATE LOVE

Hej, nästan direkt när Isabell , Enya och Nathalie. Enya var tvungen och dra hem. Jag , Isabell , Kimberly Nathalie och Martina drog till Köpings Cafê och fikade. Sen så drog jag, Martina , Nathalie och Isabell runt i affärerna och kollade på lite kläder. Sen så kom Isabells mamma till din sko så vi drog till solarium grejen. Isabell& hennes mamma sola i tjugo minuter. Nathalie drog då för att hon skulle hämta sin lillebror från , vad heter det nu igen, jo det heter Fritidsskolan. Sen när dom hade solat i tjugo minuter så Drog vi hem till Isabell och hämtade våra väskor och sen så skjutsade hennes mamma hem oss. Martina skulle hem och jag skulle hämta lite kläder till skolan. Sen så drog vi till Mat Öppet fort och köpte pytt i panna :) Sen så  käkade vi mat och efter det så har vi bara spelat spel. Asså det här är typ första gången jag bloggar ett långt inlägg, HAHAHA. Blir väll att duscha snart om jag får , sen så blir det att spela lite , kolla några bloggar och sen så ska vi gå och lägga oss , bloggar kanske ett inlägg efter jag har duschat och så , vet inte om jag ens orkar duscha , duschar kanske imrogon eller någonting , men vi hörs då , ciao :D


Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0