STRÄCKT MIG I BENET OCH TRÄNINGSVÄRK

Hej, har tränat med Isabell, Enya och Anna idag. Fan vad kul det är. Anna drog 20 minuter före oss för att hon skulle hem. Vi drog och bytte om vid 20 över 6. Vi satte på oss bikini och sen så Duschade jag och Enya och sen så bastade vi alla 3 men Isabell bastade i BH och trosor. Kom hem för någon timme sedan. Ramlade  på vägen hem. Snacka om att det gjorde Jäkligt ont. Fick hela cykeln på mig och sen typ axeln på halsen så den var svullen men nu är den typ inte det något mera. Blev att dela en Bussola med min lillasyster Sofia för ett tag sen och nu så sa vi kolla på en film med Selena Gomes och Demi Lovato så vi hörs imorgon, Sov så gott



Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0