HAHAHA

Igår när jag och Enya gick ut från musikskolan så ser vi att Alice och Maja
ligger på marken och asgarvar för att dom hade ramlat. Jo såhär var det.
Först ramlade Alice sen så kollade hon åt sidan och där låg maja och hade
också ramlat sen så kollade Alice åt andra hållet och såg att Sofia hade
ramlat i en snöhög, sen så när jag och Enya skulle gå ut så började vi typ
asgarva för att dom andra garvade också , enya ba: HAHA, jag kommer iaf
inte ramla som ni klanntskallar gör och så ramlar hon också och sen så sa
ja: HAHA, nu ska jag visa att jag är proffset som inte kan ramla och så
ramlade ja också och ramlade på marken och Enya fick min arm på hennes
mage :P Det var dagen efter musikprofilen igår, här kommer några bilder !

Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0