ENYA LISEGRAN

syster, gud vad jag har saknat dig. vi är aldrig mer med varandra. jag kommer ihåg när vi va med varandra varje dag i somras. gud vad jag saknar dig. sen så fick du nya vänner nu känns det som att jag är bara en dålig vän för dig för att du är aldrig mer med mig eller sover aldrig med mig. gumman, förlåt för allt skitsnack, bråk, och allting. Vi bråkar nästan hela tiden men det är ju det vi 2 gör. vi måste ta och bita varandra i tungan så vi inte gör så.
Enya lisegran , du är mitt allt, du ska bara veta att jag kommer finnas alltid för dig enda till graven och i himmlen också. Du är så jävla underbar så det inte finns. Allt med våra bråk och det har säker jag bara varit svartsjuk på dig för att du är så jävla smal, fin, underbar, söt och ALLTING.
Enya Lisegran, jag Älskar Dig (L)

TE AMO
JAG ÄLSKAR DIG
I LOVE YOU
MINÄ RAKASTAN SINUA

Kommentarer
Postat av: fiddeeee

vafan spelar de för roll om hon är small ? <3

2011-01-08 @ 17:18:58
URL: http://drottningen.devote.se
Postat av: isabell :)

kolla om du har vunnit bloggsvar =)

2011-01-08 @ 23:59:19
URL: http://isabelllcarlsson.blogg.se/



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0