♥ Dag 7 – Min bästa vän.

min bästa vän heter ISABELL CARLSSON , vi har känt varandra sen vi var 3 men när jag flyttade till sverige så visste jag inte ens vem hon va.  självklart har jag fler bästavänner , men den jag kan vara mig själv med är isabell. vi brukar oftast göra massa olika saker tillsammans , alltid när jag sover där så sover jag där typ hela tiden. vi bråkar nästan aldrig och det är skönt och inte bråka. det bästa minnet med isabell är när ohn hade vunnit en modell grej så fick hon ha med sig 3 vänner och jag var en av dom. när det var klart så käkade jag , isabell och hennes mamma på saffets. sen när vi drog hem så fick vi 2 sitta i bagaageluckan. gumman du betyder mest för mig och jag hoppas att när vi blir större så vill jag inte att vi 2 ska förlora kontakten med varandra.
jag älskar dig isabell .



Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0