BRING IT ON 5 ALL ORE NOTHING ♥

Hej, efter skolan så drog jag hem till Martina. Vi kollade film och sen så satt vi vid våra datorer.
Jag drog hem klockan 18. Var hemma till typ klockan 19.30 och sen så drog jag ut och träffade
Sabina. Vi var ute ett tag och sen så drog vi in till henne för att det var så jäkla kallt ute. Vi
spelade lite spel och sen så kom jag hem halv 10. Badade nyss, fetans skönt vare iallafall :D
Nu ska jag kolla film och så ska jag somna till den. Kollar på bring it on all ore nothing (5.an)
Men nu ska jag kolla på filmen då så vi hörs imorgon då sötnosar !
Godnatt ♥

Here I am, once again 
feeling lost but now and then 
I breath it in to let it go 

and you don't know 
where you are now 
with what it will come to 
if only somebody could hear 
When you figure out how 
your lost in the moment 
you disappear ♥



Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0