LÄNGSTA INLÄGGET

Hej, har varit i badhuset hela dagen. Tränade dans och softade där med Enya, Nathalie och Isabell. Asså vi typ gjorde ingenting. Det ringde , ringde och ringde i min telefon hela tiden och det var mamma. Sen vid klockan 19 så drog jag, Enya och Isabell till HemKöp för att Enya , hennes mamma och hennes lillebror skulle handla så Isabell drog hem. Jag följde med dom in. Sen så drog vi och jag tog sällskap med dom. Kom hem för TYP en timma sedan och har pratat med mamma sen så käkade jag 2 mandariner och lite flingor till kvällsmat. Just nu sitter jag här i min soffa och ska typ kolla på en film som heter Clueless. Det är typ någon tjej film (som vanligt) men nu så snackar jag med Martina i skype och ska typ göra det i 15 minuter till. sen vid klockan 21 så ska jag kolla på filmen. HEHE detta här inlägget har tagit typ 10 till 15 eller typ till 20 mintuer. Men vi hörs imorgon då mina små söta änglar och sov så gått, godnatt



Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0