KVÄLLEN MÅSTE GÖRAS OM ♥

Hej, kom hem till Isabell med henne för typ en timma sedan. Blev att vara på Discot ett tag sen så drog jag, Enya och Isabell till Elund och träffade Adam, Fredda, Sam och Isac. Kul som fan hade vi. Dom smällde smällare. Sen så var det så kallt och klockan var 11 på kvällen och vi knallade oss tillbaks til Discot och var där sista timmen. Just nu sitter jag här med Isabell och vi ska typ lägga oss eller jag ska iallafall gå och lägga mig för att jag är skit trött men vi hörs då sötnosar, Godnatt


Var på Discot med Isabell, Sabina J, Tobbe, Enya, Mickis L, Mickis P, Bella, Hampus, Sam, Fredda och Julia. Vi träffade Jennifer och Linus där också. Tack för kvällen och det måste göras om ♥♥

Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0