GRATTIS ÄLSKADE SYSTER PÅ DIN 18 ÅRS DAG <3

Hej, idag så hade jag spanska först, sen så skulle jag ha svenska men hade bara det i 15 minuter eftersom på tisdagar och fredagar så ska jag gå på svenska 2. Man får hjälp med svenskan. När jag skulle gå in så gick Sabina J också in och vi blev glada för att vi skulle gå där båda eftersom vi är 2 finska och dom BÄSTA flickorna. Sen så hade vi lunch. Efter det så fick vi gå promenad eftersom vi inte kunde använda kb-hallen för att idag var det ju kabbe kul efter promenaden. Det är en grej som 9:orna gör. Jag hejade på 9:a och dom van ! Snacka om att jag blev glad. Och nu så är det ju fan sportlov. Efter kabbe kul så gick jag och Nathalie till skåpen och hämtade hennes matematik bok. Sen så skulle vi till hemköp. Vi köpte en kex-choklad och en dricka. Hon köpte en gott & blandat påse. Efter det så skulle vi gå igenom där vid JC oså... och då mötte vi ISabell, hennes mamma och hennes pappa. Dom skulle handla lite så jag, Isabell coh Nathalie väntade vid guldstaden. Sen så drog jag och Nathalie hem till henne. Just nu sitter vi här i deras kök och sitter vid våra datorer. Ikväll så sover Nathalie hos mig. Vi ska ta lite bilder och sen så ska vi väll hitta på massa kul. Och nu på onsdag så kommer pappa hem. Minna och Maijo ska kanske sova hos oss nån natt. typ 2 eller 3. Juste ,  grattis syster sandra på din 18 års dag. Nu får du äntligen festa på krogen, även fast du har gjort det innan också, men grattis iallafall. Ha en bra födelsedag, älskar dig. Men vi hörs senare. Asså det här fan det längsta inlägget jag har gjort på hela min blogg. Jag är fan skitstolt. Fattar inte ens hur jag kan skriva så här mycket :) Hehe, men nu så ska vi göra nå dricka för vi typ svettas för att det är så jävla vart här. Jag dör fan snart , seriöst. Till och med mitt rum är skönare. Vi lyssnar på musik också om ni ville kanske veta det. Men nu orkar jag inte skriva för att jag ska leta efter leopard bakgrund till Nathalie till hennes blogg. Men vi hörs kanske innan vi åker hem till mig. Men nu dör mina fingrar typ så måste sluta skriva vafan , känns att det aldrig tar slut, NEJ nu slutar jag precis här vafan. + att jag ska fixa smileysar till min blogg nu + att nu så snackar Nathalie med Julia i skype och dom la på och jag snakcar med Isabell bebiiiis , ciao




Kommentarer
Postat av: sannanicole

fin du är :)<3

2011-02-25 @ 18:32:26
URL: http://sannanicole.devote.se



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0