@STÄDA HELA HUSET KLART!

Hej, idag så har jag varit med Mickis. Efter skolan så drog vi hem till mig och kollade på film, städade och så, hon drog hem för ungefär 10 minuter sedan och jag ska väll ta och städa resten av huset för att mamma kommer ju hem imorgon och imorgon efter skolan så drar jag, Julia och Mickis och fixar oss hemma hos Isabell eftersom det är julsvslutning så vi fixar oss där för att det är ju närmast kyrkan, så jag lägger nog säkert upp kvällens outfit imorgon om jag hinner men nu ska jag städa klart, sen duscha och sen sova så jag kommer upp imorgon, men vi hörs väll innan jag går och lägger mig om jag orkar eller hinner blogga då, ciao


Älskar er Nathalie , Enya och Julia!<3

Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0