PETTSOOON <3 FINDUUUS

Hej, står just nu här vid datorn och kollar på facebook och så ;p Saknar Dig redan PETTSOOON ;-( <3
Iaf.. vi  är framme i Åbo kvart över 7 i finsk tid och det är kvart över 6 i svensk tid , sen ska vi bara lämna grejorna hemma hos farmor och sen handla lite mat till hennes lägenhet , Imorgon så åker dom på spa och ska bada men jag tar och stannar i dfarmors lägenhet och sooover hela dagen för jag har bara sovit 1 timma inatt , men nu ska jag gå och köpa en glass så vi ses

Saknar dig redan enormt mycket min pettsoon, du skulle ha
hängt med i min resväska så hade vi kunnat haft sjukt roligt
men den är ju så liten ;-( äässcchhh vi syns ju ändå NÄSTA
år ;-D MICKIS BÖRJA BLOGGA IGEN, loveu gomie :*;*<3<3

Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0