Ge vänskap till många , Ge kärlek till få , Ge ditt hjärta till en inte till två

Hej, har inte så mycket tid att blogga för att jag är upptagen med dansen och skolan men ska försöka uppdatera så mycket jag kan. Nästa termin så ska jag fan ta tag i skolan. Inga förseningar, inget skolk, plugga när det behövs göra & jag ska fan klara alla prov och inte F som jag får i nästan allt den häår terminen.. Tack vare mina förseningar så har jag haft massa möten och skit och ett möte till ska det bli, även fast 7% frånvaro inte är mycket mot mina andra kompisar, men jag hoppas att hoppas att dom också börjar ta tag i skolan nästa termin. Just nu så sitter jag inne på engelskan och lyssnar på när några i min klass redovisar och sitt liv eller nå favorit saker, men däremot så har jag inte gjort någonting , men idag efter halv 4 så ska jag till omprovstiden med Isabell och Julia. Ska göra SO omprov om kommun & landsting , men nu pallar jag inte skriva nå mera , blog u later :*



Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0