FUCK BLOGG.SE !

Choo, hade nyss skrivit ett rätt så långt inlägg men såklart så ska blogg.se dampa fanskap och såklart så publicerades inte mitt inlägg så nu får jag väll fan ta och skriva om det, men kommer garanterat inte komma ihåg allt jag skrev i det som aldrig publicerades, men iallafall , snart om undefär 10 timmar så blir det  2012 ;) Nicenice, 2011 har väll varit sådär, inte direkt ett av dom bästa av alla åren men jävligt kul har jag haft, men 2012 ska jag fan inte göra så jävla många misstag som jag gjort det här året. Men i alla fall så sitter jag just nu i soffan och har nyss duschat. Skönt som fan var det.  Ska snart ta och klä på mig och fixa mig lite. Farmor slutar jobbet om 5 minuter , hon handlar tacos och godis på vägen , när hon kommer så lagar vi väll tacos och sen klockan 17-18 så ska vi basta och efter det så kollar vi på raketrna ikväll/inatt och jag tar nog säkert bilder men jag laddar upp dom först på tisdag. På måndag tar vi båten tidigt på morgonen och åker hem till Sverige. Är nog hemma någongång mellan klockan 20-22, pallar inte ladda upp några bilder då för att jag måste lägga in alla kläder i garderoben oså och sen går jag och lägger mig. På tisdag ska jag träffa min bästa väninna Mickis, saknar henne som fan!!! Men ska ta och klä på mig nu och säkert kolla på film oså, ciao my ladies



Några fina bilder som jag hittade på någon sida ;p

Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0