30 DECEMBER 2011

Hej, sitter just nu i vardagsrummet och lyssnar på musik. Har Audio Hijack på så min lillasyster får typ världens största damp även fast jag har 3 spaltar och hon kallar min musik blatte musik x) Men nu funderar jag på om jag ska köra veckans blogg eller frågestund? Hmm... Vad tycker ni? Kommentera ett av alternativen så får vi se vilken får flest röster , men nu ska jag spela spel , så vi ses


http://www.Tråkigastelivjustnu.se/

Hejhej... jag just nu ;p ful som vanligt då men ändå så bjussar jag på bilden

Slänger in en dagens outfit också  ;)

Svart långärmad tröja / H&M 9.90€
Vitt linne / Gina Tricot 99:-
Svarta mjukisat / Stadium ? vet faktiskt inte ;p


Kommentarer



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0