02.00

jag och enya drog till verona och mötte isabell. efter det så drog vi till köpings cafê. Vi fick en varsin dricka. jag tog cola. sen så kom louise och kicki dit. efter att vi chillat där så drog vi till louise mamma. vi busringe runt lite oså... sen drog jag och enya till henne och hämtade våra grejer och sen så drog  vi och mötte louise, isabell och kicki vid S.E.B baken. vi satt där i en en halvtimme/timme och sen drog jag och isabell hit till isabell. först så åt vi och sen så satt vi vid datorn. just nu sitter jag i isabells rum med henne. hon kollar på bring it on 3. men ska väll göra någonting nu, godnatt



Kommentarer
Postat av: Anonym

pusuuuu ja haliiii

2010-12-31 @ 08:36:45



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0